UPPCL yardım hattı kurulduğu günden bu yana 1,52 crore şikayetini çözdü: Bakan

Prokaryot

New member
Enerji Bakanı AK Sharma Pazartesi günü, UP Power Corporation Ltd’nin (UPPCL) 1912 yardım hattının Nisan 2017’deki lansmanından bu yana 1,52 crore değerindeki tüketici şikayetlerini çözdüğünü iddia etti. Ücretsiz hizmetin daha etkin hale getirilmesi için yetkililere talimat verdi.


(Temsil için)

Burada yaptığı açıklamada, “Tüketicilerin şikayetleri 1912’deki ücretsiz yasak yoluyla giderildikten sonra da geri bildirim almaları gerekiyor” dedi. “Hizmet mükemmel bir iş çıkarsa da, daha da geliştirilebilir” diye ekledi.

Şu ana kadar çözümlenen tüketici şikayetlerinin ayrıntılarını veren Sharma, şu ana kadar çözümlenen toplam 1,52 şikayetin 10 lakh’ının kaliteli faturalama, 17 lakh’ının akıllı sayaçlar, 4 lakh’ının elektrik bağlantısı ve 1,28 Lakh’ın ise elektrik hırsızlığıyla ilgili olduğunu söyledi. Güç tedariğine ilişkin 1,3 milyondan fazla şikayetin de çözüme kavuşturulduğunu söyledi.