18 Mayıs 2025 08:13
AK Sharma, yetkililere kesintisiz bir güç kaynağı sağlamaları için talimat verdi ve tekrarlanan tetikleme, haksız kapatma ve gerginlik sorunlarının tolere edilmeyeceği konusunda uyardı.
Enerji ve Kentsel Kalkınma Bakanı AK Sharma, Pazar günü Raj Bhawan yakınlarındaki 33/1kv1 -kv şehir konuşmasının şaşırtıcı bir incelemesini gerçekleştirdi ve güç departmanının “tüketici tanrısı” prensibi ile işlev görmesi gerektiğini iddia etti. Sık elektrik kesintileri, voltaj dalgalanmaları ve bakımdaki zayıf koordinasyon hakkındaki artan kamu şikayetlerine yanıt olarak, ziyaret artan kamu şikayetlerine yanıt verdi.
Bakan, sık sık güç başarısızlıkları, voltaj dalgalanmaları ve bakımdaki kötü koordinasyon hakkındaki artan kamu şikayetlerine yanıt olarak bakanı ziyaret etti. (Toplanan)
Muayene sırasında Sharma, yük alanını, transformatör kayıt defterini ve trafo merkezinin kapasite durumunu kontrol etti. 2 × 10 MVA kapasite ile işletilen trafo merkezi, üç kamu besleyici aracılığıyla Yahiyamau, Chhatanagar, Swati City, Ektanagar ve Prithvipuram gibi kilit alanlara elektrik sağlar. Kendisine yönetici mühendis, SDO, genç mühendisler ve diğer teknik çalışanlar eşlik etti.
Sharma, yetkililere kesintisiz bir güç kaynağı sağlamaları için talimat verdi ve tekrarlanan tetikleme, haksız kapatma ve voltaj sorunlarının tolere edilmeyeceği konusunda uyardı. Bakan, bölümün, özellikle talebin yüksek olduğu ve sakinlerin özellikle bozukluklara duyarlı olduğu yaz sezonunda derhal düzeltme önlemleri alması gerektiğini söyledi.
Bakan, küçük onarım çalışmaları için aynı besleyiciye birkaç kapatma konusundaki endişeyi verdi ve bakımın tek bir kapanmada daha iyi planlama ve koordinasyon ile tamamlanması gerektiğini belirtti. Yetkili, tüketicilerin kötü yönetim veya ekipler arasında iletişim eksikliğinden muzdarip olmamaları gerektiğini söyledi.
Sharma, hasarlı veya yanmış transformatörlerin yerini alırken veya şikayette bir gecikmenin disiplin önlemleri çekeceğini söyledi.
Memurlardan, 1912'den itibaren yardım hatları aracılığıyla alınan şikayetlerin acilen tedavi edilmesini sağlamalarını istedi, bu da departmandaki her eylemin tüketicilere olan bağlılıklarını yansıtması gerektiğini artırdı.
Haberler / Şehirler / Lucknow / “Tüketici Tanrı'dır”: Up Power Min, çalışanları şehirdeki başarısızlıklara göre çeker
Daha az görmek
AK Sharma, yetkililere kesintisiz bir güç kaynağı sağlamaları için talimat verdi ve tekrarlanan tetikleme, haksız kapatma ve gerginlik sorunlarının tolere edilmeyeceği konusunda uyardı.
Enerji ve Kentsel Kalkınma Bakanı AK Sharma, Pazar günü Raj Bhawan yakınlarındaki 33/1kv1 -kv şehir konuşmasının şaşırtıcı bir incelemesini gerçekleştirdi ve güç departmanının “tüketici tanrısı” prensibi ile işlev görmesi gerektiğini iddia etti. Sık elektrik kesintileri, voltaj dalgalanmaları ve bakımdaki zayıf koordinasyon hakkındaki artan kamu şikayetlerine yanıt olarak, ziyaret artan kamu şikayetlerine yanıt verdi.
Bakan, sık sık güç başarısızlıkları, voltaj dalgalanmaları ve bakımdaki kötü koordinasyon hakkındaki artan kamu şikayetlerine yanıt olarak bakanı ziyaret etti. (Toplanan)
Muayene sırasında Sharma, yük alanını, transformatör kayıt defterini ve trafo merkezinin kapasite durumunu kontrol etti. 2 × 10 MVA kapasite ile işletilen trafo merkezi, üç kamu besleyici aracılığıyla Yahiyamau, Chhatanagar, Swati City, Ektanagar ve Prithvipuram gibi kilit alanlara elektrik sağlar. Kendisine yönetici mühendis, SDO, genç mühendisler ve diğer teknik çalışanlar eşlik etti.
Sharma, yetkililere kesintisiz bir güç kaynağı sağlamaları için talimat verdi ve tekrarlanan tetikleme, haksız kapatma ve voltaj sorunlarının tolere edilmeyeceği konusunda uyardı. Bakan, bölümün, özellikle talebin yüksek olduğu ve sakinlerin özellikle bozukluklara duyarlı olduğu yaz sezonunda derhal düzeltme önlemleri alması gerektiğini söyledi.
Bakan, küçük onarım çalışmaları için aynı besleyiciye birkaç kapatma konusundaki endişeyi verdi ve bakımın tek bir kapanmada daha iyi planlama ve koordinasyon ile tamamlanması gerektiğini belirtti. Yetkili, tüketicilerin kötü yönetim veya ekipler arasında iletişim eksikliğinden muzdarip olmamaları gerektiğini söyledi.
Sharma, hasarlı veya yanmış transformatörlerin yerini alırken veya şikayette bir gecikmenin disiplin önlemleri çekeceğini söyledi.
Memurlardan, 1912'den itibaren yardım hatları aracılığıyla alınan şikayetlerin acilen tedavi edilmesini sağlamalarını istedi, bu da departmandaki her eylemin tüketicilere olan bağlılıklarını yansıtması gerektiğini artırdı.

Haberler / Şehirler / Lucknow / “Tüketici Tanrı'dır”: Up Power Min, çalışanları şehirdeki başarısızlıklara göre çeker
Daha az görmek