Dhanteras'a gelin ve otomobil sektörünün eyalet başkentindeki müşterilere 4.000 iki tekerlekli ve 2.500 dört tekerlekli araç teslim etmesi bekleniyor. Geçen yıl teslim edilen 2.900 adet iki tekerlekli araç ve 1.900 adet dört tekerlekli araç teslim edildi.
Lucknow'da godown'a park edilmiş araçlar (HT Fotoğrafı)
Orta sınıf SUV'lar (Spor Hizmet Araçları) ve aradaki kompakt SUV'lar ₹Dört tekerlekli araç segmentinde 7-15 lakh yüksek talep görüyor. UP Adarsh Vyapar Mandal başkanı Sanjay Gupta, ayrıca, 80.000 £ ile 1 lakh £ arasında değişen orta sınıf iki tekerlekli bir aracın müşterilerden gelen en iyi teklifler arasında yer aldığını söyledi.
Gupta, “Hibrit araçlar, benzinli ve dizel araçlara göre daha iyi kilometre performansı sağladıklarından toplam satışların büyük bir kısmını oluşturuyor” dedi.
Otomobil endüstrisi uzmanı Vinkesh Gulati, satışların önümüzdeki haftalarda artmasının beklendiğini söyledi. Gulati, “Şehirdeki iki tekerlekli araç segmentinde yaklaşık %15 daha fazla teslimat ve dört tekerlekli araç segmentinde de %11 büyüme olacağını tahmin ediyorum” dedi.
Otomobil Satıcıları Derneği Başkanı Rajeev Gupta, CNG'li araçlarda yüzde 30'a yakın bir artış olduğunu söyledi.
“CNG'li arabalar her gün uzun mesafeler kat etmek zorunda kalan insanlar arasında sıcak kek gibi satılıyor. CNG'li bir arabanın kilometresi daha az ₹Km başına 1,5, benzinli ve dizel araçlara göre ucuz. Ayrıca elektrikli araç pazarı, düşük yeniden satış değeri ve satış sonrası hizmet sorunları nedeniyle bu yıl durgun kaldı” dedi Gupta.
Polytechnic kavşağı yakınındaki bir araba satıcısı olan Manjeet Singh Talwar, hibrit SUV'ların iyi durumda olduğunu söyledi. “İnsanların satın alma gücü arttı ve şimdiden geçen yılın hedefini aştık. “İnsanlar SUV'ları rahat oldukları ve teknolojik gelişmelere sahip oldukları için seçiyorlar” dedi.
Hazratganj yakınlarındaki bir başka otomobil satıcısı olan Piyush Agrawal, sedanların geçen yılki kadar iyi performans göstermediğini söyledi.
İki tekerlekli bir markalama ajansının yöneticisi olan Abhishek, orta sınıf iki tekerlekli araçların arada kaldığını söyledi. ₹80.000 – bir lakh müşteriler arasında çok popüler.
“İki tekerlekli araç segmentindeki elektrikli araçlar, daha düşük yeniden satış değeri ve şarj başına kilometre performansı nedeniyle eyalet hükümetinin sübvansiyonlarına rağmen bir düşüşe tanık oluyor. “Şehrin her yerine daha fazla şarj istasyonu kurulursa elektrikli iki tekerlekli araçların satışları artabilir” dedi.
Lucknow'da godown'a park edilmiş araçlar (HT Fotoğrafı)
Orta sınıf SUV'lar (Spor Hizmet Araçları) ve aradaki kompakt SUV'lar ₹Dört tekerlekli araç segmentinde 7-15 lakh yüksek talep görüyor. UP Adarsh Vyapar Mandal başkanı Sanjay Gupta, ayrıca, 80.000 £ ile 1 lakh £ arasında değişen orta sınıf iki tekerlekli bir aracın müşterilerden gelen en iyi teklifler arasında yer aldığını söyledi.
Gupta, “Hibrit araçlar, benzinli ve dizel araçlara göre daha iyi kilometre performansı sağladıklarından toplam satışların büyük bir kısmını oluşturuyor” dedi.
Otomobil endüstrisi uzmanı Vinkesh Gulati, satışların önümüzdeki haftalarda artmasının beklendiğini söyledi. Gulati, “Şehirdeki iki tekerlekli araç segmentinde yaklaşık %15 daha fazla teslimat ve dört tekerlekli araç segmentinde de %11 büyüme olacağını tahmin ediyorum” dedi.
Otomobil Satıcıları Derneği Başkanı Rajeev Gupta, CNG'li araçlarda yüzde 30'a yakın bir artış olduğunu söyledi.
“CNG'li arabalar her gün uzun mesafeler kat etmek zorunda kalan insanlar arasında sıcak kek gibi satılıyor. CNG'li bir arabanın kilometresi daha az ₹Km başına 1,5, benzinli ve dizel araçlara göre ucuz. Ayrıca elektrikli araç pazarı, düşük yeniden satış değeri ve satış sonrası hizmet sorunları nedeniyle bu yıl durgun kaldı” dedi Gupta.
Polytechnic kavşağı yakınındaki bir araba satıcısı olan Manjeet Singh Talwar, hibrit SUV'ların iyi durumda olduğunu söyledi. “İnsanların satın alma gücü arttı ve şimdiden geçen yılın hedefini aştık. “İnsanlar SUV'ları rahat oldukları ve teknolojik gelişmelere sahip oldukları için seçiyorlar” dedi.
Hazratganj yakınlarındaki bir başka otomobil satıcısı olan Piyush Agrawal, sedanların geçen yılki kadar iyi performans göstermediğini söyledi.
İki tekerlekli bir markalama ajansının yöneticisi olan Abhishek, orta sınıf iki tekerlekli araçların arada kaldığını söyledi. ₹80.000 – bir lakh müşteriler arasında çok popüler.
“İki tekerlekli araç segmentindeki elektrikli araçlar, daha düşük yeniden satış değeri ve şarj başına kilometre performansı nedeniyle eyalet hükümetinin sübvansiyonlarına rağmen bir düşüşe tanık oluyor. “Şehrin her yerine daha fazla şarj istasyonu kurulursa elektrikli iki tekerlekli araçların satışları artabilir” dedi.