Araç yıkım birimleri için çoğu kişi West UP’yi tercih ediyor

Prokaryot

New member
Yeterli kayıtlı araç söküm tesisleri, merkezin eski araçları kademeli olarak ortadan kaldırmaya yönelik iddialı politikasının başarısı için bir ön koşul olsa da, eyaletle ilgili yetkililerin Uttar Pradesh’te bu tür birimlerin kurulmasına yönelik çağrıların çoğunun büyük ölçüde eyaletin batı ilçelerinden geldiğini söyledi. başlık .


Araç kayıtlarının belirli bir yıl sonra zorunlu olarak kaydının silinmesine tabi olduğu Ulusal Başkent Bölgesi’ne (NCR) yakınlığın, Uttar Pradesh’te yaklaşmakta olan hurdaya çıkarma birimleri için West UP’nin tercih edilmesinin nedeni olduğuna inanılıyor. (temsil için)

Ulaştırma Bakanlığı’nın bir raporuna göre, hurda merkezlerinin kurulması için 15 adet tescil belgesi verilmiş olup, aynı sayıda benzer başvurular işleme alınmaktadır.

Ulaştırma Dairesi, bu tür merkezlerin tescili için başvuruları bir yılı aşkın bir süre önce yapmaya başladı.

Beş altı tanesi dışında batıdaki UP ilçelerindeki diğer tüm merkezler kurulmuş veya kurulacaktır. Rapora göre, kayıtlı 15 hurda merkezinden beşi halihazırda faaliyette. Mahindra, MSTC India Recycling Pvt Ltd (Gautam Buddha Nagar), Maruti Suzuki India Pvt Ltd (Gautam Buddha Nagar), Bharat Motors (Bulandshahr), Go Green ELV Handlers (Baghpat) ve Global Ultratech’i (Rampur) içerir ve hepsi Mobilyalı Batı UP.

Yapım aşamasında olan kalan 10 ünite ise V Ventures (Agra), Jai Hind Araç Hurdası (Amroha), Saral Auto Scrapping India Pvt Ltd (Ghaziabad), Bharat Scrap Tesisleri (Bulandshahr), AS Scrap Yard Pvt Ltd (Muzaffarnagar), Nirvan Scraper’a ait. (Baghpat), Simran Recycling Pvt Ltd (Saharanpur), RR ve R Mechanic Pvt Ltd (Sambhal), Restore Health Medical Care Pvt Ltd (Auraya) ve Mohit Ajansları (Kanpur Dehat).

15 şirketin toplamdan fazla yatırım yapması bekleniyor €Eyalette hurdaya ayırma tesislerinin oluşturulması için 200 crore, diğer 15 şirketin lisans başvuruları ise sicil dairesi tarafından işleniyor.

Üst düzey bir trafik yetkilisi, “Şimdiye kadar, tescil sertifikaları için 15 yeni başvuru değerlendiriliyor ve bunların çoğu batı UP bölgeleri için” dedi.

Bekleyen 15 başvuru arasında Bulandshahr için üç, Lucknow ve Raebarelli için ikişer ve Muzaffarnagar, Mathura, Moradabad, Firozabad, Azamgarh, Meerut ve Ghaziabad için birer başvuru bulunuyor.

Başka bir yetkili, daha fazla şirketin batı bölgelerine ilgi göstermesinin olası nedenini şöyle açıkladı: “Delhi ve NCR’deki dizel ve benzinli araçların emekliliğini belirlemek zorunda olduğu diğer yerlerin aksine, araçların yaşının belirlenmesi gerektiğinden olabilir. 10 ya da 15 yaşında.”

Ulaştırma Daire Başkanlığı’nın yaptığı açıklamaya göre, ruhsatı yenilenemeyen veya karayoluna uygun olmayan, yangın, isyan, kaza veya doğal afetler sonucu kullanılamaz hale gelen ve kolluk kuvvetlerince müsadere edilerek ihaleye çıkarılan araçlar ihaleye çıkarılacak. hurdaya çıkarma

Merkezin tüm eyaletleri hurdaya çıkarma politikası uyarınca, yeterlilik testinde başarısız olmaları durumunda tüm ticari araçların 15 yıl sonra kayıtları iptal edilmelidir; Özel araçlar ilk tescilinden 20 yıl sonra aynı akıbete uğrayacak.

Bu arada resmi araçlar için azami yaş sınırı da belirlendi. UP Hükümeti’nin Merkezin yönergeleri ışığında bildirilen politikasına göre, şirketler ve kamu şirketlerininkiler de dahil olmak üzere tüm devlet araçlarının kaydı silinecek ve ilk tescil tarihinden itibaren 15 yıl sonra hurdaya çıkarılacaktır.




  • YAZAR HAKKINDA




    Brajendra K Parashar şu anda Tarım, Enerji, Ulaştırma, Panchayati Raj, İşletme Vergisi, Rashtriya Lok Dal, Eyalet Seçim Komisyonu, IAS/PCS Dernekleri, Vidhan Parishad ve diğerlerini kapsayan Özel Muhabirdir.
    …ayrıntılı olarak görün